به فوتبال‌ ما ظلم شد/ شتاب‌زده عمل نمي‌كنيم

اخبار به روز استان قم را در اين مجله خبري بخوانيد

به فوتبال‌ ما ظلم شد/ شتاب‌زده عمل نمي‌كنيم

۶ بازديد

به گزارش شفاف ، شهاب الدين عزيزي خضر ، رئيس فدراسيون فوتبال در حاشيه تمرين تيم ملي ايران گفت: “تيم ملي ايران متعلق به همه است و همه چه در داخل و چه در خارج ، تيم ملي را دوست دارند و در زمين ، اما متأسفانه همه چيز علي رغم اينكه ما از ظرفيتهاي …

به فوتبال‌ ما ظلم شد/ شتاب‌زده عمل نمي‌كنيم https://rosemag.ir/2021/03/29/به-فوتبال‌-ما-ظلم-شد-شتاب‌زده-عمل-نمي/ مجله رز Mon, 29 Mar 2021 06:53:12 0000 مجله ورزشي https://rosemag.ir/2021/03/29/به-فوتبال‌-ما-ظلم-شد-شتاب‌زده-عمل-نمي/ به گزارش شفاف ، شهاب الدين عزيزي خضر ، رئيس فدراسيون فوتبال در حاشيه تمرين تيم ملي ايران گفت: “تيم ملي ايران متعلق به همه است و همه چه در داخل و چه در خارج ، تيم ملي را دوست دارند و در زمين ، اما متأسفانه همه چيز علي رغم اينكه ما از ظرفيتهاي …

به گزارش شفاف ، شهاب الدين عزيزي خضر ، رئيس فدراسيون فوتبال در حاشيه تمرين تيم ملي ايران گفت: “تيم ملي ايران متعلق به همه است و همه چه در داخل و چه در خارج ، تيم ملي را دوست دارند و در زمين ، اما متأسفانه همه چيز علي رغم اينكه ما از ظرفيتهاي خود استفاده كرديم ، اما در فوتبال ما و فوتبال در معرض آب قرار نمي گيرد. كميساران حوزه و پس از آن مقامات مربوطه ، با صدور مصوبه اي براي متحدان خود به فوتبال بازگشتند.

وي ادامه داد: “دو چيز وجود دارد.” ميزباني يكي از مواردي است كه براي تيم ملي ما مناسب است. البته با بحث مالي و همچنين دسترسي به باشگاه و ميزباني تيم ملي در تيم هاي ليگ قهرمانان اروپا ، متفاوت است. اين مسئله در ايران وجود دارد ، فوتبال است و ما درگير اين مسئله نيستيم. ما سعي مي كنيم از مشروعيت فوتبال دفاع كنيم. البته ، هنگام ديدار ، جلسه برنامه ريزي شده برگزار كنيم و شيخ سلمان منتظر پاسخ نهايي است.

و رئيس فدراسيون فوتبال افزود: سلمان شيخ بحرين و ميزباني دبيركل كنفدراسيون آسيا را براي كاري انجام نداده است. ما همچنين گفتيم كه اگر قرار است براي تقويت روابط مورد توافق قرار بگيريم ، اما اين مورد مشترك است ، اين مهم براي ما بسيار مهم است ، به طوري كه ما حق ارتش كشورش را نفي مي كنيم. ما با همكاران وي در صحنه بين الملل ، افسر قدرت شاهنشاهي و وزارت امور خارجه كار مي كنيم و از تمام اختيارات آن استفاده مي كنيم.

وي گفت: “ما با چندين وثوق احمدي و همكارانش تماس گرفتيم و همچنين رفيعي مجازات شد.” “اين يك ميراث بد است كه شرايط را ايجاد كرده است و ما اميدواريم كه آنها بتوانند گام به گام براي حل آن حل كنند.” انشالله مي توانيم به آنچه فوتبال درست است برگرديم. اين كه شما دانش خود را از تأثير مي دانيد در آنجا شناخته نشده اند و آنها درست هستند ، ما بايد بيشتر بحث كنيم ، و در سرويس ميزباني ، همانطور كه من يك اميد بزرگ داشتم ، و خط تضعيف ، و تلاش براي ، و باز نخواهد گشت ، ما تو را به من لطف خواهيم كرد.

عزيزي خادر ادامه داد: بياييد اميدوار باشيم كه اين امر براي باز كردن جو ، كوچك و بي شكل است. همانطور كه قبلاً اشاره كردم ، اين در ميثاق نيست كه خبره باشد و از روي قلب بخواند ، شوك هاي فن آوري جديد و همه چيز را باز كند: او بايد دستش را لرزاند. در اينجا ما يك مشكل داريم كه اكنون همه مي توانند پشتيباني كنند. اما فايده اي نداشت فدراسيون فوتبال با عجله ، تحمل و مشورت مختصر. اين خط قرمز ما است ، توصيه مي شود بزرگترين گلوگاه رشد فدراسيون فدراسيون فوتبال باشد.

وي گفت: “اين سفر در گذشته برنامه ريزي شده است.” “همه برنامه هاي ما و ارائه يك انتخاب برنامه بسياري از كارشناسان هستند و صلح از ما مي خواهند كه از توسعه فني ما كمك بگيرند.” با توجه به بسياري از مطالعات ما ، كساني كه با موضوعات مهم سرو كار دارند را در دستور كار قرار مي دهيم. موضوع ديگر افكار عمومي ، كه رضايت بسيار زيادي دارد. البته ، رضايت از حسن نيت مردم بلكه نارضايتي دائمي از زندگي به طور كامل ، ما انتخاب مي كنيم به طور طبيعي چند استثنا وجود دارد.

و رئيس فدراسيون فوتبال گفت: “اكنون انسجام ملي شكل گرفته و ديگر جايي براي مديريت همه امور وجود ندارد.” اميدوارم انشاالله همه با هم كار كنند كه علي رغم تحريم ها و ظلم ها ، در جام جهاني به تيم ملي ايران بفرستيم كه چه در از دست دادن ما به حضور خود در جهان افتخار مي كند. همدلي و من اميدوارم كه مردم از يك رنگ هرمولاس ماسه.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.