خودروهاي پليس هوشمند مي‌شوند؛ ثبت تخلفات با دقت بالا و زمان كمتر

اخبار به روز استان قم را در اين مجله خبري بخوانيد

خودروهاي پليس هوشمند مي‌شوند؛ ثبت تخلفات با دقت بالا و زمان كمتر

۱۴ بازديد

به گزارش شفاف ، به گفته معاون علمي و فناوري مركز ارتباطات و اطلاعات ، طي هفته گذشته ، نيروي انتظامي پيشنهادي را اعلام كرد كه با حمايت معاونت علمي و فناوري برنامه فضايي و برنامه حمل و نقل پيشرفته به اجرا درآمد. و توسط فراديدنگار آسيا اجرا شده است. “قدرت نظارت مستمر و از …

خودروهاي پليس هوشمند مي‌شوند؛ ثبت تخلفات با دقت بالا و زمان كمتر https://rosemag.ir/2021/10/15/خودروهاي-پليس-هوشمند-مي‌شوند؛-ثبت-تخل/ Fri, 15 Oct 2021 07:43:24 0000 مجله اجتماعي https://rosemag.ir/2021/10/15/خودروهاي-پليس-هوشمند-مي‌شوند؛-ثبت-تخل/ به گزارش شفاف ، به گفته معاون علمي و فناوري مركز ارتباطات و اطلاعات ، طي هفته گذشته ، نيروي انتظامي پيشنهادي را اعلام كرد كه با حمايت معاونت علمي و فناوري برنامه فضايي و برنامه حمل و نقل پيشرفته به اجرا درآمد. و توسط فراديدنگار آسيا اجرا شده است. “قدرت نظارت مستمر و از …

به گزارش شفاف ، به گفته معاون علمي و فناوري مركز ارتباطات و اطلاعات ، طي هفته گذشته ، نيروي انتظامي پيشنهادي را اعلام كرد كه با حمايت معاونت علمي و فناوري برنامه فضايي و برنامه حمل و نقل پيشرفته به اجرا درآمد. و توسط فراديدنگار آسيا اجرا شده است. “قدرت نظارت مستمر و از راه دور بر تخلفات تلفن همراه و رويدادهايي كه دوربين هاي ثابت در به خاطر سپردن آنها مشكل دارند” يكي از مزاياي اجراي اين استراتژي است. “به خاطر سپردن تخلفات در كمترين زمان و با كمترين ميزان ترافيك سرمايه كاربر” ، “كمك ايمني خودروها” و “ايجاد پايگاه هاي اطلاعاتي خودرو” از ديگر مزاياي اجراي اين استراتژي است.

با كمك اين سيستم ، يك هيئت گمرك آنلاين براي همه رانندگان و محورهاي جاده اي ، استفاده از دستگاه هاي هوشمند مخفي ، حذف سيستم هاي رايانه اي و قابليت اندازه گيري سرعت در منطقه با دوربين تلفن همراه ارائه مي شود.

اين سياست “محو و كنترل تخلفات توسط وسيله نقليه پليس جزيره با استفاده از تصاوير دوربين پلاك خودرو كه در خودرو پليس است و پهپادهاي دوربين تصاوير هستند” در نظر گرفته شده است.

“ارسال خودكار سرور اطلاعات تأييد شده” ، “پلاك هاي نوردهي و پلاك هاي خواندن” ، “سطح دسترسي كاربر” ، “دوربين تعريف شده توسط كاربر” ، “مشاهده همزمان حداكثر 4 دوربين در رابط كاربري”. “رديابي خودكار پلاك” ، “ثبت محلي و تخلفات محلي” و غيره. از جمله امكانات اين استراتژي هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.