۲۰ راه خيلي ساده براي حفظ سلامتي، كمتر از يك دقيقه!

اخبار به روز استان قم را در اين مجله خبري بخوانيد

۲۰ راه خيلي ساده براي حفظ سلامتي، كمتر از يك دقيقه!

۱۰ بازديد

به گفته شفاف ، نيازي به صرف ساعت ها يا بهتر انجام يك شيوه فرمان چشمگير براي سلامتي نيست. شما مي توانيد نجات خود را در كمتر از يك دقيقه بهبود ببخشيد. فقط به طور مرتب دنبال كنيد و يك دقيقه از موارد را در اين مقاله اختصاص دهيد خوب من رسمي با تمرين مي …

۲۰ راه خيلي ساده براي حفظ سلامتي، كمتر از يك دقيقه! https://rosemag.ir/2021/03/28/۲۰-راه-خيلي-ساده-براي-حفظ-سلامتي،-كمتر-ا/ مجله رز Sun, 28 Mar 2021 12:45:13 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/03/28/۲۰-راه-خيلي-ساده-براي-حفظ-سلامتي،-كمتر-ا/ به گفته شفاف ، نيازي به صرف ساعت ها يا بهتر انجام يك شيوه فرمان چشمگير براي سلامتي نيست. شما مي توانيد نجات خود را در كمتر از يك دقيقه بهبود ببخشيد. فقط به طور مرتب دنبال كنيد و يك دقيقه از موارد را در اين مقاله اختصاص دهيد خوب من رسمي با تمرين مي …

به گفته شفاف ، نيازي به صرف ساعت ها يا بهتر انجام يك شيوه فرمان چشمگير براي سلامتي نيست. شما مي توانيد نجات خود را در كمتر از يك دقيقه بهبود ببخشيد. فقط به طور مرتب دنبال كنيد و يك دقيقه از موارد را در اين مقاله اختصاص دهيد

خوب من رسمي

با تمرين مي توانيد در كمتر از يك دقيقه نخ دندان بكشيد. كناره هاي دندان هايي كه باكتري ها بسياري از مسائل پيچيده دهان و دندان را تغذيه مي كنند. بنابراين ، استفاده از نخ دندان را دست كم نگيريد ، تا بهداشت دهان و دندان بهتر شود.

نخ دندان

2 براي استفاده از دهانشويه حداقل 30 ثانيه استفاده كنيد

و شستن دهانشويه وي به مدت حداقل 30 ثانيه براي همه شما دهان و دندان خود را از مواد غذايي پاك در خواص ضد باكتري مواد باز مي كند.

دهان شويه

3 شروع در اوايل آب آشاميدني

در طول چندين ساعت خواب شبانه ، بدن شما كم آب است و بنابراين بهتر است به جاي چاي يا نوشيدن مغز قهوه ، آب بنوشيد ، روده را در كليه ها بيدار كند.

آب آشاميدني

4 وعده غذايي فضايي متوسط

كمي قبل از اينكه سازندگان غذا بخورند ، دو قسمت خوردند. و هنگامي كه آنها به تقسيم آب دشمن خاتمه دادند ، و براي جلوگيري از هر گونه تأخير سطح گرسنگي شما را كاهش دهد. بعلاوه ، حتي نمي توان به طور كامل غذا خورد.

مواد غذايي

براي كربوهيدرات هاي سالمتر تهيه كنيد

اين ماده به ويژه براي بهبود سلامتي و خوردن غذاهاي حاوي كربوهيدرات از جمله نان ، ماكاروني ، سيب زميني يا برخي از آنها بسيار مهم است ، و روي اولين سركه و روغن زيتون پخش مي شود. اسيد به طور قابل توجهي شاخص گليسمي كربوهيدرات ها و چربي را كاهش مي دهد. به عبارت ديگر ، اين به قند خون شما كمك مي كند تا انرژي ذخيره شده و كاملا متعادل باشد.

كربوهيدرات

6 نوشيدني چاي سبز

براي بسياري از انواع چاي سبز ، به اندازه كافي براي لحظه زندگي ، سلامتي آنها را بهبود مي بخشد. در واقع ، بر اساس يك مطالعه جديد Journal of Preventive Cardiology ، نوشيدن چاي سبز سه بار در هفته براي حداقل 25 درصد با خطر كمتري بيماري هاي قلبي و سكته مغزي همراه است.

چاي سبز

7 يك بسته سبزيجات براي

صبح و شب و برداشتن سبزيجات به جاي يك دقيقه ، بدنبال توليد ميوه است. يك راه آسان براي افزايش دريافت فيبر ، ويتامين ها ، مواد معدني و مواد ضد التهابي به بهبود كمك به دستگاه گوارش به پوست كمك مي كند تا سطح قند خون پايدار باشد.

در ميان چمن ها

8 چرا تناسب اندام تر

بدون گوش ، در صندلي او باشيد ، به طوري كه كمرتان صاف باشد و پاها روي زمين صاف باشد. سپس متوقف شويد. بعد از نشستن او از اين كار شكايت كرد تا 10 بار تكرار كند ، تا آنجا كه مي تواني و در خانه نشست. يك مطالعه نشان داده است كه خطر مرگ زودرس در مردان ميانسالي كه بيش از 26 ثانيه انجام داده اند بيشتر است ، او قادر به پايان دادن نيست.

نشسته روي صندلي

9 استخوان ها را تقويت كنيد

طبق تحقيق در مجله بين المللي اپيدميولوژي ، در حال دويدن در يك نقطه سلامت استخوان بهتر با 4٪ همراه است (در مقايسه با دويدن كمتر از يك دقيقه)

تقويت استخوان

پله ها را اجرا كنيد N.

يك پله نوردي در مطالعه سال 2019 و شارژ 60 دقيقه و 20 ثانيه اي آنها سه بار در روز در هفته به مدت شش هفته و سه روز ، باعث بهبود سلامت قلب مي شود.

اجرا كن!

انتهاي پيام /

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.