پشتيباني از توليد كنندگان توسط دولتمردان بايد همه جانبه باشد – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۱۴ بازديد

وي گفت كه آيتند رسول فلاحتي از طريق جلسه نوروزي عصر شنبه هنگامي كه گروهي از اقشار مختلف مردم و مديران بهره وري از تجهيزات را با اشاره به نام سن رهبر معظم انقلاب ، با آيت الله رسول فلاحتي نامه نگاري كردند. وي همچنين به نامگذاري 1400 به عنوان توليد از رهبري ، پشتيباني …

پشتيباني از توليد كنندگان توسط دولتمردان بايد همه جانبه باشد – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://rosemag.ir/2021/03/21/پشتيباني-از-توليد-كنندگان-توسط-دولتمر/ مجله رز Sun, 21 Mar 2021 20:12:51 0000 مجله عمومي https://rosemag.ir/2021/03/21/پشتيباني-از-توليد-كنندگان-توسط-دولتمر/ وي گفت كه آيتند رسول فلاحتي از طريق جلسه نوروزي عصر شنبه هنگامي كه گروهي از اقشار مختلف مردم و مديران بهره وري از تجهيزات را با اشاره به نام سن رهبر معظم انقلاب ، با آيت الله رسول فلاحتي نامه نگاري كردند. وي همچنين به نامگذاري 1400 به عنوان توليد از رهبري ، پشتيباني …

وي گفت كه آيتند رسول فلاحتي از طريق جلسه نوروزي عصر شنبه هنگامي كه گروهي از اقشار مختلف مردم و مديران بهره وري از تجهيزات را با اشاره به نام سن رهبر معظم انقلاب ، با آيت الله رسول فلاحتي نامه نگاري كردند.

وي همچنين به نامگذاري 1400 به عنوان توليد از رهبري ، پشتيباني و رفع مانع اشاره كرد ، وي افزود ، “از آنجا كه رهبران در زمينه جهش توليد انتظارات را برآورده نخواهند كرد ، تلاش هاي مضاعف كودك بايد توسط مديران انجام شود تا تحقق يابد. شعار امسال “.

براي گفتگو با يك بچه بز از گله ، با جمع رهبر گيلان ، توجه به توليد و صادرات توسعه براي تقويت و مراقبت از آنها در خارج از كشور ، در اقتصاد و خدمات مشتري در خودش زبان:

وي تأكيد كرد ، شعار امسال تحقق است ، كمك مالي و تهيه محصولات مناسب براي بازار در بازارهاي خارجي توليد مي شود و بايد ارائه شود.

امام جمعه بثورات با اشاره به شكايت رهبر موانع اصلي در زمينه توليد در كشور ، افزود كه اين كل توليد داخلي كالاها مشابه محدود كردن زمينه تجارت با ايران ، فروش كالا و كالا

وي با تأكيد بر لزوم حمايت دولت از توليد كننده در حال حاضر ، زيرا وي گفته بود: “پشتيباني از حمايت به منظور رفع موانع و رفع مانع.”

آيت الله فلاحتي ، به دليل تلاش هاي داخلي و خارجي خود براي رفع موانع موجود در راه توليد ، اعزام شده است:

آنها همچنين به اهميت تقاضاي داخلي و خارجي براي عرضه كالاهاي توليدي اشاره كردند و گفتند: “با شيوع تاج و آسيب هاي زيادي در بخشهاي مختلف ، به ويژه در زمينه اقتصاد ، حمايت دولت انتظار مي رود اقتصاد منطقه را تقويت كند. مجموع رهبر جديد به طور منظم انجام مي شود. “پاسخ.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.