گزارشي درباره آثار ربوده‌شده از موزه‌ها

اخبار به روز استان قم را در اين مجله خبري بخوانيد

گزارشي درباره آثار ربوده‌شده از موزه‌ها

۱۵ بازديد

در مقايسه با سالها پيش ، هنگام سرقت از موزه ها و عدم گزارش تخلفات امنيتي به دليل خجالت و ترس گاهي اوقات ، در سالهاي اخير آنها در شناسايي آثار به سرقت رفته عملكرد بهتري داشته اند. مطابق نيويورك تايمز ، از عموم مردم به عنوان اطلاع رساني موزه ربوده شده به وسيله مصنوعي …

گزارشي درباره آثار ربوده‌شده از موزه‌ها https://rosemag.ir/2021/03/18/گزارشي-درباره-آثار-ربوده‌شده-از-موزه/ مجله رز Thu, 18 Mar 2021 07:15:40 0000 مجله هنر و فرهنگ https://rosemag.ir/2021/03/18/گزارشي-درباره-آثار-ربوده‌شده-از-موزه/ در مقايسه با سالها پيش ، هنگام سرقت از موزه ها و عدم گزارش تخلفات امنيتي به دليل خجالت و ترس گاهي اوقات ، در سالهاي اخير آنها در شناسايي آثار به سرقت رفته عملكرد بهتري داشته اند. مطابق نيويورك تايمز ، از عموم مردم به عنوان اطلاع رساني موزه ربوده شده به وسيله مصنوعي …

در مقايسه با سالها پيش ، هنگام سرقت از موزه ها و عدم گزارش تخلفات امنيتي به دليل خجالت و ترس گاهي اوقات ، در سالهاي اخير آنها در شناسايي آثار به سرقت رفته عملكرد بهتري داشته اند.

مطابق نيويورك تايمز ، از عموم مردم به عنوان اطلاع رساني موزه ربوده شده به وسيله مصنوعي به هيچ وجه يافت نمي شود؟

در سال 1983 دو لواز از طلا و نقره موجود در تجهيزات ايتاليايي از لوور به سرقت رفته بود كه تمام فرانسه را بهم پيوند مي داد. در بيشتر موارد ، سربازان پيدا شده اند ، به همان صورتي كه مصنوعي هستند نيز در كارهاي هنري يافت مي شوند. اطلاعات مربوط به تجربه آنلاين با موارد گمشده ربوده شده مطابقت دارد.

نشانه اي از داده ها: زيرا او مي ترسيد كه سرقت محصولات موزه هاي هنري براي مدت تقريباً يك ساعت در آنجا نگهداري مي شود ، اما حاضر نبود آثار هنري خود را در معرض خطر امنيت برهنه شدن از آرزو قرار دهد يا نه ، آنها رفتند و سارقان موزه هاي كوچكتر و ديگر موسسات مشابه را با خود بردند ..

كارشناسان معتقدند ، براي بازيابي اطلاعاتي در مورد فردي كه منكر سرقت ، سرقت از يك انبار و به ويژه نتيجه كار موزه است ، ارائه مي دهند.

مالگورس فيليپ: مدير هنري لوور ارث مي برد ، اما داستان هايي كه وي در مورد هرگونه اموال مسروقه و آثار مفقود شده غير گزارشگري هنگام شنيدن كار در موزه ها از دهه ها قبل شنيده است.

“ما بايد آينده را حفظ كنيم … با هدف هنر نوعي كار نيست كه از اشتياق موزه ها دزدي شود كه قبلاً گفتي مالگوروس.” من خيلي احساس خجالت نمي كردم كه آنها را به پليس معرفي كنم. “

مالگورس براي بسياري بهتر شناخته شده است ، به طوري كه ، هنگامي كه فاتح كمتر از لوور ، سرقت و قتل ، در حالي كه با غلاطيان زيرا ممكن است دانش ، اعتماد به نفس ، به نام هنر سرقت شود.

يك روزنامه اسپانيايي اخيراً گزارش داد كه كتابخانه ملي اسپانيا در سال 2014 وقتي متوجه شد كه يكي از آثار آنها در قرن هفدهم با يك مدل ساختگي جايگزين شده است ، اما همچنين بيش از چهار سال بعد كه گروهي از محققان لباس برهنه وي در ثبت پليس وارد نشده است.

آيا مجاز است دزديده شده از آنچه مشهور است زيرا در راه نمايش به نيازي نياز است ، وزيران هرگز موزه بسياري از موزه ها را پس از سالها نخواهند شناخت ، همانطور كه گفتيم كار دزديده شدن است خارج از انبار.

“Team Carpenter يكي از عوامل f بي است. اوه تو.” گاهي اوقات اما با ليستي از موارد يكي از مصنوعاتي است كه 10 يا 15 سال پيش به سرقت رفته است … مي توانيد تصور كنيد كه چقدر مي توان به پيست رسيد “او مي گويد” جنايت 15 سال پيش كاهش يافت. دشوار نخواهد بود. “

يك بررسي جامع از ليست املاك موزه ، از جمله موزه هنر متروپوليتن ، كه يكصد هزار اثر هنري در آن نگهداري مي كند ، يك پروژه وقت گير و پرهزينه است ، اما سرقت تحقيقات ، سوابق ضعيف را مختل مي كند.

در يك مورد سرقت 15 تا 20 سال پس از كشف يك موزه بزرگ آثار به سرقت رفته است. وضعيت اين مقامات قضايي جديد اگر تكرار شود ، مي توانست درك كند ليست نهايي شهادت كه هيچ تصرفي از تصرف آن روزها ، پشت موزه موزه در دهه 1920 وجود ندارد.

اما از آنجايي كه گزارش مزاياي آشكاري دارد ، مي تواند به شناسايي افراد دزدي كمك كند و فروش آن براي سارقان دشوارتر خواهد بود.

در سال 2011 ، پس از نقاشي منتسب به رامبراند كه از نمايشگاه در هتل در لس آنجلس به سرقت رفته بود ، مقامات تصوير اين روش را منتشر كردند. چند روز بعد ، كه در تصوير رها شده پيدا شد.

با اين حال ، در برخي موارد ، تا ميانه آثار او به اثرات يك سرقت جستجو ادامه نمي دهد. در سال 2013 ، سارقان 27 اثر از موزه رم را به سرقت بردند ، دفاتر با سرقت صحبت نمي كنند و در نتيجه براي آنها پيدا مي شود.

پيام آخر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.