تاريخي كه واكسن كرونا در دسترس همه ايراني ها قرار مي گيرد

اخبار به روز استان قم را در اين مجله خبري بخوانيد

تاريخي كه واكسن كرونا در دسترس همه ايراني ها قرار مي گيرد

۱۹ بازديد

مجله رز / اردبيل متخصص طب داخلي گفت: “واكسنهاي قالب سازي را دست كم نگيريد ، زيرا ممكن است يك فاجعه باشد.” در مصاحبه اي با مجله رز ، دكتر اشكان نقو نيا ، با اشاره به نتيجه منافع شخصي بيماري ويروس كرونا قلب ، اظهار داشت: از آنجا كه مسئله مراقبت از خود و …

تاريخي كه واكسن كرونا در دسترس همه ايراني ها قرار مي گيرد https://rosemag.ir/2021/01/31/تاريخي-كه-واكسن-كرونا-در-دسترس-همه-ايرا/ مجله رز Sun, 31 Jan 2021 05:27:15 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/01/31/تاريخي-كه-واكسن-كرونا-در-دسترس-همه-ايرا/ مجله رز / اردبيل متخصص طب داخلي گفت: “واكسنهاي قالب سازي را دست كم نگيريد ، زيرا ممكن است يك فاجعه باشد.” در مصاحبه اي با مجله رز ، دكتر اشكان نقو نيا ، با اشاره به نتيجه منافع شخصي بيماري ويروس كرونا قلب ، اظهار داشت: از آنجا كه مسئله مراقبت از خود و …

مجله رز / اردبيل متخصص طب داخلي گفت: “واكسنهاي قالب سازي را دست كم نگيريد ، زيرا ممكن است يك فاجعه باشد.”

در مصاحبه اي با مجله رز ، دكتر اشكان نقو نيا ، با اشاره به نتيجه منافع شخصي بيماري ويروس كرونا قلب ، اظهار داشت: از آنجا كه مسئله مراقبت از خود و به ويژه مهمترين اثر مقابله با تاج ، بيماري همه گير منافع شخصي است ، بايد در دو قسمت انجام شود ، اولين قسمت از زمان عفونت ، كه ممكن است از چنين مواردي محافظت شود تا جايي كه مي تواند به جامعه ارجاع داده شود و بزرگتر شود ، و شستن دستها به طور منظم ، به ويژه هنگامي كه فاصله ماسك براي انواع مختلف استفاده از دستكش اهميت دارد. و غذاهاي خام مانند گوشت ، مرغ و گله ها ، و تبديل غذا به ضدعفوني كردن اصول دنياي خودشان ، اجتناب از اتحاد ، اجتماعات و مكانهايي كه اگرچه از نقاط مختلف دور هستند و پرداختن به مراقبت ويژه براي ورود به سفر ، و افرادي كه گروههاي پر خطر را اداره مي كنند ضروري است.

او گفت ، “از نظر داشتن اطلاعات مراقبتي مناسب كه توسط پزشك براي علائم دردهاي بدن ، تب ، لرز ، سرفه ، نتيجه كوتاه سنجش و نقص چشايي و غيره توصيه مي شود. انجام شود. “افرادي كه به اصول اين دوره چهل روزه علائم را به معناي دقيق آن رعايت مي كنند ، و به اين ترتيب كه در مسافت طولاني تر و شخصيت اجتماعي نيست. حتي اگر مواردي كه به من توجه مي كنند به پيشنهادي كه توسط و ارائه يك معالجه خاص از جماعت ارائه شده است ، تا در دوره بهبودي خود از يك دوره چهل روزه بيماري وقت بگذارد و زمان بهبودي ذكر شده را تا پايان زمان باقي نگذارد.

اين متخصص طب داخلي گفت: “اگر اين اصول رعايت شود ، مطمئناً نمي توان با بيماري همه گير بعدي قله ها را مشاهده كرد.”

در دسترس بودن شهروندان ايران ، واكسن بايد حداقل شش ماه در سال باشد

و يكي از بزرگترين ها در روزهاي اخير ورود به قله چهارم است كه هرچه بيشتر محتمل است. وي گفت: “يكي از اتفاقات ناخوشايند اتفاق افتادن بررسي واكسن منجر به افسردگي و القاي بي توجهي شده است.” و اين داستان قرار دادن تاج در حالي است كه اولاً ، متأسفانه ، در دسترس بودن واكسن براي مردم ايران حداقل شش ماه در سال طول مي كشد ، ما هنوز در مورد اثرات مثبت دوم براي كنترل واكسن مطمئن نيستيم همه گيري يك واكسن خطرناك است زيرا تصور مي شود كه مي تواند بسيار كاهش يابد.

اين خطر اوج نزديكتر از آن است كه او به اين فكر كند و چهارم ،

نقو نيا با بيان اينكه اين روزها تفكر ما در كشور ديده مي شود ، افزود: اين موضوعي است كه هر چيز ديگري با حذف اديان مختلف ، البته نوروز همراه مي شود كه با بازديد و مسيرها همراه است. با كنار هم قرار دادن اين م componentsلفه ها مي توان نتيجه گرفت كه خطر قله چهارم از آنچه فكر مي كنيم نزديكتر خواهد بود و خبر بدتر اين است كه طبق gnttata نمونه آماري تعداد موارد و مرگ و ميرها هر قله از قله قبل بالاتر است و سريع به شركت بگوييد.

دكتر اردبيل با اشاره به توانايي اين مرد در ايجاد تغييرات مختلف ، گفت: “به عنوان يك تجربه شخصي كه بيماران در بيست روز گذشته بدتر از مدت مشابه چند ماه قبل و جدي تر ريه بستري شده اند.” انتقال اما اين تصادفي است يا تغيير در مجموعه آزمايش هاي پيشرفته ويروس ، كه متأسفانه در تهران نيست.

نقو نيا تأكيد كرد: در من نيست ، عضو كمي هم نيست و ايمني مراقبت از كل افراد است ، اما به عنوان يك شهروند ، بايد به كادر پزشكي در استان ، در سمت مديريت و اداره بگويم بدن ، كه در مراكز درماني خوب نيست ، يكي از دلسوزان است و براي او ، قاتلي است كه در حالي كه بيهوش است ، مقصر اين چيز است. در نجات مردان ندارد. كارهاي برجسته دانشگاه علوم پزشكي رئيس جمهور استان اردبيل و همه مواردي كه ما را به يك علم تبديل كرده است ، امكانات درمان پزشكي در ساير حوزه ها ، هيچ راهي كم ندارد.

اين پزشك اردبيلي امروز ادعا كرد كه همه درمانهاي م forثر براي مديريت بيماران مبتلا به بيماري ويروس كرونا قلب در بيمارستانهاي استان وجود دارد و اين خوشبختي ماست كه بايد متذكر شويم: اما به نظر من مهمترين مسئله در اوج و اوج قله بيماري كمبود فضاي فيزيكي و پاسخ هاي مربوطه است. در چنين شرايطي ، تهيه در بيمارستان هاي ميدان جنگ به صورت جايگاه مي تواند به حل اين مشكل كمك كند و در صورتي كه مطمئن باشم در تمام برنامه هاي مديريت دانشگاه مورد توجه قرار گرفته اند ، به اوج خود برسد.

پيام آخر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.