خلاقيت و تدبير هنرمندان، روزنه هاي اميد را در شرايط كرونا گشوده است

اخبار به روز استان قم را در اين مجله خبري بخوانيد

خلاقيت و تدبير هنرمندان، روزنه هاي اميد را در شرايط كرونا گشوده است

۲۱ بازديد

پيام مديركل تئاتر جشنواره هنرهاي نمايشي در سي و نهمين دهه فجر ؛ خبرگزاري فرهنگ و گروه هاي هنري ، بنا به دلايل آنا در تئاتر عمومي سي و نهمين جشنواره فجر: قادر آشنا ، مديركل هنرهاي نمايشي ، در پيامي به سي و نهمين تئاتر فجر در آستانه جشن مقدس بارتلويمه نوشت ؛ “سال …

خلاقيت و تدبير هنرمندان، روزنه هاي اميد را در شرايط كرونا گشوده است https://rosemag.ir/2021/01/28/خلاقيت-و-تدبير-هنرمندان،-روزنه-هاي-امي/ مجله رز Thu, 28 Jan 2021 06:10:57 0000 مجله هنر و فرهنگ https://rosemag.ir/2021/01/28/خلاقيت-و-تدبير-هنرمندان،-روزنه-هاي-امي/ پيام مديركل تئاتر جشنواره هنرهاي نمايشي در سي و نهمين دهه فجر ؛ خبرگزاري فرهنگ و گروه هاي هنري ، بنا به دلايل آنا در تئاتر عمومي سي و نهمين جشنواره فجر: قادر آشنا ، مديركل هنرهاي نمايشي ، در پيامي به سي و نهمين تئاتر فجر در آستانه جشن مقدس بارتلويمه نوشت ؛ “سال …

پيام مديركل تئاتر جشنواره هنرهاي نمايشي در سي و نهمين دهه فجر ؛

خبرگزاري فرهنگ و گروه هاي هنري ، بنا به دلايل آنا در تئاتر عمومي سي و نهمين جشنواره فجر: قادر آشنا ، مديركل هنرهاي نمايشي ، در پيامي به سي و نهمين تئاتر فجر در آستانه جشن مقدس بارتلويمه نوشت ؛

“سال براي تئاتر جهان يك زمان سخت و سخت بود ، داشتن اشخاص نجيب و سخت بود. معروف است كه اين شريك باعث نظم در نظم اجتماعي و همه چيز در جهان و بسياري از چرخش ها مي شود. همانطور كه درام قرار بود چيزي را مختل كند ايجاد بحران فعلي؟

در اين ميان ، بسياري از فعاليت هاي اجتماعي محدود يا موضوع اسناد هستند. مشاهده دراماتيك رزرو شده بسته است. اما زندگي به دنبال رويكردهاي جديد و پايدار و كارآمد براي مواجهه با بسياري از ايده ها و با اين بحران و گره است.

بنابراين لازم است كه زمينه هاي تغيير ايجاد شده و ايجاد سهم شما در محل شنوايي با مسئله هنرهاي ليبرال ، براي مدت طولاني مانع آن نشود. و استفاده از فناوري هاي اطلاعاتي جديد فضاي مجازي ، كه بسيار قدرتمند است ، نجات ما و سلامتي براي هنرمندان و مخاطبان ، مبادله و خارج از زمينه هاي آفرينش انسان است و اين زيبايي قطع نمي شود.

در اين مرحله ، محل ملاقات شنوايي است ، اما لازم است كه در درجه اول تئاتر قسمت پروژه و صنعتگران حيات را داشته باشيد. با اين حال ، به دليل صنعتگران ماهر ، پنجره هاي اميد همچنان باقي ماند. جهاني براي اين واقعيت ، همراه با همه حالت هاي بدبختي ، از سوي ديگر توسط برخي از جهان برجسته شده است كه اين نوع بديهيات را تصور مي كنند ، بنابراين اگر گرد و غبار كافي بر اساس سالها ته نشين شود ، زمين از سهل انگاري ، كه در ميان آنها آنها نيستيد: براي ارتباطات ، خانواده ، زندگي و غيره. و اگر اكنون اين طور نيست ، همانطور كه تلنگري است به زندگي در جهان ، با آنچه متعلق به آن است ، شايد تكرار شده است ، و آداب و رسوم عادي ، بسياري از مزاياي آن است. بوسه هاي بي وقفه مادر و كودك كودك و گونه هايش را مي بوسند ، تا يك تئاتر را تماشا كنند. اميدوارم بعد از آن هوا به استراحت عادت كرده باشد ، به لطف خدا ، جهان براي اولين بار احترام خواهد گذاشت.

واضح است كه روز قبل از ايجاد چنين هنرمندان متناسب تئاتر خانگي و ايران به دهانش گذاشته شده است. 30 اميدواريم كه جشنواره تئاتر فجر ايران براي تبلور هزينه هاي زياد پس از يك هنر درخشان ، نيروي خلاق و هنرمندان در سراسر كشور برگزار شود.

“من صادقانه تلاش ارزشمندي دارم كه همه هنرمندان ، گروههاي تئاتر ، استراتژي و مهارتي هستند كه در برگزاري اين رويداد نقش دارند و آرزوي پاي و پيروزي سربلندي براي همه عزيزان دارم.”

در سي و نهمين جشنواره تئاتر فجر به دبيري حسين مسافر آستانه از 11 تا 20 فوريه برگزار مي شود.

پيام آخر / (4) 104 /

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.