تقلب فكري براي بردن پرسپوليس از روي دست قلعه نويي،مظلومي و منصوريان؟

اخبار به روز استان قم را در اين مجله خبري بخوانيد

تقلب فكري براي بردن پرسپوليس از روي دست قلعه نويي،مظلومي و منصوريان؟

۲۴ بازديد

عرفان حاجوبابايي: محمود فكر اولين تجربه كارشناسي خود را عصر دوشنبه در دربي تهران تجربه خواهد كرد و مطمئناً هدفي جز ادامه نتايج خوب در استقلال ندارد و نتيجه و قرار گرفتن در يك رقيب سنتي با شكست در فينال ليگ قهرمانان اروپا مقابله كرد. ليگ برتر آسيا يافت نمي شود كه به شهر ، …

تقلب فكري براي بردن پرسپوليس از روي دست قلعه نويي،مظلومي و منصوريان؟ https://rosemag.ir/2021/01/10/تقلب-فكري-براي-بردن-پرسپوليس-از-روي-دست/ مجله رز Sun, 10 Jan 2021 02:57:10 0000 مجله ورزشي https://rosemag.ir/2021/01/10/تقلب-فكري-براي-بردن-پرسپوليس-از-روي-دست/ عرفان حاجوبابايي: محمود فكر اولين تجربه كارشناسي خود را عصر دوشنبه در دربي تهران تجربه خواهد كرد و مطمئناً هدفي جز ادامه نتايج خوب در استقلال ندارد و نتيجه و قرار گرفتن در يك رقيب سنتي با شكست در فينال ليگ قهرمانان اروپا مقابله كرد. ليگ برتر آسيا يافت نمي شود كه به شهر ، …

عرفان حاجوبابايي: محمود فكر اولين تجربه كارشناسي خود را عصر دوشنبه در دربي تهران تجربه خواهد كرد و مطمئناً هدفي جز ادامه نتايج خوب در استقلال ندارد و نتيجه و قرار گرفتن در يك رقيب سنتي با شكست در فينال ليگ قهرمانان اروپا مقابله كرد. ليگ برتر آسيا يافت نمي شود كه به شهر ، سه تساوي و بازي حساس برسد.

اين مملو از تمام قبايل ذهني است كه بايد در فكر انجام دهند. از دربي روز سه شنبه ، هميشه براي مهاجمين برتر تيم بسيار زياد است و احتمالاً براي ارسلان مطهري نيز وجود دارد ، بازي در همان زمان ، كنستانتيوس قائدي و شيخ ديابات آغاز مي شود. نكته جالب اين است كه مرور چند سال پيش در دربي و پيروزي در آخرين پيروزي استقلال در مربيان دربي در مربيان ، او نشان مي دهد كه او مرد قدرتمندي است كه بايد بازوهاي تكان دهنده پيروزي آنها را انجام دهم ، آنها دور مي مانند و همچنين استفاده از تمام حمله تيم به آنها. هستند. امير قلعه نويي در سال 2003 و 2004 دو دربي چشم را خاتمه داد ، من در اين دو مسابقه به بزرگترين بازيكناني مانند علي و سامره ، رضا عنايتي و سياوش اكبرپور عليرضا اكبرپور حمله كردم. و چيزهايي كه نقش تعيين كننده اي در پيروزي آزادي داشتند.

پرويز مظلومي با يك پيروزي استقلال در هر 4 مهاجم دربي با 3 مهاجم وارد دربي شد. فرهاد مجيدي ، آرش برهان ، اسماعيل و ميلاد ميداوودي شريفات آنها بسيار بودند ، به طوري كه استفاده از مظلومي و دربي مي توانست در قلب نوبت ها از قلب به دست آورد.

عليرضا منصوريان سومين كالسكه استقلال در سالهاي گذشته است كه با پيروزي 3-2 در خط حمله وارد دربي مي شود و در فوريه 2017 ، و از ابتدا براي سه مهاجم كاوه رضايي ، علي قرباني و بهنام برزاي كشور ارسال مي كند. و ابراهيم سه گل را در قسمت اول خطر بازگشت به ثمر رساند.

البته ، قسمت پيشنهادي شفر توانست كنترل كساني را كه از يكي از مهاجمين دربي استفاده مي كنند به ترتيب يكي از چهار امتياز كنترل كند و دو خرس با روشي كه او در پايان محمود فكر به خانه بازگردد شجاعانه ديده مي شود. وقتي بازي را شروع مي كنيد ، يا اينكه به طور پيش فرض 4-4-2 نيست و در صورت لزوم با روشي متوسط ​​، به منظور سه نفري كه مرا كتك مي زنند ، نيست؟

254 251

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.