مروري بر خدمات متقابل دفاع مقدس و ادبيات داستاني

اخبار به روز استان قم را در اين مجله خبري بخوانيد

مروري بر خدمات متقابل دفاع مقدس و ادبيات داستاني

۲۵ بازديد

به گزارش شفاف ، از روابط عمومي فرهنگسراي انديشه در ابتداي جماعت ، كه ماهومت ، حنيف و منتقد ادبي همچنين خصوصيات چيزهايي را كه از ذهن جنگ برخاسته اند توضيح داده است. ادبيات دفاعي ، چه در ايران و چه در خارج از كشور؟ در پاسخ به اين س ،ال ، پاسخ اين است …

مروري بر خدمات متقابل دفاع مقدس و ادبيات داستاني https://rosemag.ir/2021/01/07/مروري-بر-خدمات-متقابل-دفاع-مقدس-و-ادبيا/ مجله رز Thu, 07 Jan 2021 05:49:43 0000 مجله هنر و فرهنگ https://rosemag.ir/2021/01/07/مروري-بر-خدمات-متقابل-دفاع-مقدس-و-ادبيا/ به گزارش شفاف ، از روابط عمومي فرهنگسراي انديشه در ابتداي جماعت ، كه ماهومت ، حنيف و منتقد ادبي همچنين خصوصيات چيزهايي را كه از ذهن جنگ برخاسته اند توضيح داده است. ادبيات دفاعي ، چه در ايران و چه در خارج از كشور؟ در پاسخ به اين س ،ال ، پاسخ اين است …

به گزارش شفاف ، از روابط عمومي فرهنگسراي انديشه در ابتداي جماعت ، كه ماهومت ، حنيف و منتقد ادبي همچنين خصوصيات چيزهايي را كه از ذهن جنگ برخاسته اند توضيح داده است. ادبيات دفاعي ، چه در ايران و چه در خارج از كشور؟ در پاسخ به اين س ،ال ، پاسخ اين است كه آنچه در ادبيات گذشته ، حماسه يا مقولات گفته مي شود كه شاهنامه هومر در ادبيات جهان جايگاه برجسته اي داشته است.

اما او گفت: “سالها از زماني كه ما به جنگ جهاني اول و دوم رسيده ايم مي گذرد ، اما همچنين رمان هايي كه در اين مكان نوشته شده اند ، اكثر موارد را مي بينيم.” علت چيست و چرا شما ، يا از ترس جنگ قصد نابودي روح بسياري را داريد؟ سرزمين حركت اين اراده ، سونامي ها و آتشفشان ها ، به نظر من ، علي رغم جنگ ، شبيه موارد ناشي از موارد اپيدمي ، مردم عليه اعضاي غرور ملي صحبت مي كنند و هويت همچنان ذهن باقي مانده است. از طرف ديگر ، نسبت جنگ و ساير يادگارهاي فرهنگي.

حنيف با اشاره به اينكه مي تواند اتحاد را متحول كند ، گفت: “اين يك رويداد بزرگ جنگ است كه جامعه را در همه زمينه ها تحت تأثير قرار مي دهد.” اين موارد شامل مواردي مانند ايجاد تغيير موج هزاران مهاجر به فرهنگ غالب و مبارزه با هم در ترس از بمب گذاري ، شهادت ، رذيل شدن و غيره است. از اين رو ، يكي از نامه ها ارائه اين توابع به طور جزئي و تأثيرگذار است.

همين قاعده اعمال مي شود ، منتقد ادبي درباره تأثير دفاع مقدس در يك داستان گفت: “يكي از اولين نتايج مهم آن ايجاد آثار قابل توجهي در زمينه جنگ و دفاع مقدس در داستان ايران است در حالي كه قبلاً امواج بزرگي وجود داشته است.” حوزه هنري از دسامبر تا 2018 سپتامبر 1980 حدود 17708 كتاب دفاع مقدس نوشته شده در اين زمينه ، 569 عنوان ، حدود 9٪ از داستان است. با توجه به اثري كه پس از جنگ اتفاق مي افتد ، مانند كتاب ها ، انجام نامه ، كاهش مي يابد ، در اوج خود ، به ويژه در دهه اول انقلاب. سومين اثر فداكاري قرباني خود بيش از حد ايده براي پيگيري اين مفهوم. اين مسائل قبلاً بيان نشده است. اما فرماندهان در جنگ براي بسياري ، شايد امروز ما هرگز شناخته نشده بوديم.

وي با اشاره به مسئوليت هاي داستان نويسي در دفاع مقدس خاطرنشان كرد: “كاري كه به نوشتن غرور ملي كمك كرده و از اين منظر سرانجام اندك شد”. داستان ، كه در بسياري از هنرهاي ديگر مانند سينما ، نمايش و انيميشن نيز وجود دارد. در حقيقت ، از اين طريق به حماسه هاي جنگ داستاني حافظه مصنوعي كمك كرد. مورد سوم تأثير مقررات بر تأثير نامه ها و تأثيرات جنگ بر جامعه را نشان مي دهد و چشم انداز توجه ادبيات مقدس را ارتقا مي بخشد. در اين ادبيات ، جنگ داخلي بايد انجام شود ، زيرا من نمي توانم ، و در جرقه هايي كه سود حاصل مي شود ، نبايد مانند جنگ باشد. هنر ، با پالايش روح ، به تقويت داستان حماسي و روحيه منطقه نيز كمك مي كند. نتيجه نهايي دفاع از ادبيات در زمان كتاب مقدس شعر است كه همه كساني كه وارد مي شوند را افزايش مي دهد. البته ، علاوه بر تأثير مثبت ، اما گفت كه چيزي مي تواند ناشران باشد ، متأسفانه اقدامات غيرحرفه اي مخاطبان ، سپس در ادبيات داستاني ما پايين مي آيد و ضعيف مي شود.

حنيف در بخشي ديگر از سخنان خود در مورد موضوعات جديدي كه به ادبيات دفاع مقدس افزوده شده است ، گفت: “از جمله مباحث جديدي كه ما پس از مهاجرت مقدس و دفاع از جنگ داشتيم ، كه به عنوان مثال در كتاب” رهگذر كوچك “م. مهاجر” هر دوي آنها با هم مخلوط شده اند. يا براي مثال ، در نزد كودكان و جوانان در جنگ ، قبل از دفاع از روح القدس ، كه براي دستان ما كمتر از آن است ، اما نمي بينيد كه آيا با آوردن نمونه اي از اين كتاب لرد دهقان “سفر 270 قدم” ، جنگ هاي جديد ، و نتيجه شهرها ، مردم ، اين مسئله را مي بينيد با رنگ و بوي جديد دفاع مقدس. به عنوان مثال ، كتاب شهريار عباسي “دختر لوت از آنها. طنز در جنگ ، موضوع جديد ديگري. اين نتيجه منجر به ايجاد كتابي با عنوان “Adonia FLAG” از داوودي اميريان مي شود. جانبازان ارتش Supernaturali و حملات نظامي از س philosالات فلسفي كه بيشتر زنان در ذهن خود پذيرفته اند و غيره دفاع است.

احمد منتقد ادبيات بر اساس يك جلسه لرزان گفت: “يكي از مواردي كه بايد در مقدسات و مسئوليت هاي دفاعي و داستاني مورد توجه قرار گيرد ، توجه به درجه و مقام است.” در اين ، همانطور كه نشان دهنده تصوير رهبر معظم انقلاب از چشم اندازهاي گذشته و آينده است. در اين ميان ، مورد ديگر مهم است ، نشان مي دهد كه او چشم انداز همان چيزي است كه آنها مثال زدند ، پس از پايان لطف دفاع از وظايف مقدس ، با فريب ، به منظور اينكه ديگران انجام دهند يا بگويند ، آنچه كه من نيز از ادعاي داستان فراتر رفته ام.

او گفت ، “وقتي شما از خدمات صحبت مي كنيد ، به طوري كه مگر اينكه سهمي در اين رقم وجود داشته باشد كه بعد ديگري براي از دست دادن ، آسيب و اختلال وجود داشته باشد.” شامل يك آسيب ديدگي دفاع را مختل مي كند؟ ادبيات داستاني آسيب ديده مقدس است؟ اين س questionsالات بنابراين ، آن مكان بايد با گفتن تهديدهاي شايستگي درياچه ها منتقل شود.

يكي از اعضاي هيئت علمي موسسه فرهنگ و اسلامي با اشاره به تأثير بر داستان دفاع مقدس گفت: “يكي اين است كه هيچ داستاني در دفاع از اثر مقدس توسط موضوع ، موضوع و نوشتن شخصيت توليد نمي شود. حتي جلسه دادرسي كه منجر به ظهور مراكز بحث استدلال شد البته برخي مزايا كه ما براي داستان نويسي آماده بوديم. در ماده فكري فعلي كه در يك موضوع تميز پاكسازي صحبت نمي كند. البته ، بنابراين در ذهن ما بايد بين داستان مقدس دفاع ، يعني يك شكل و واقعيت تاريخي. البته ، بعد زماني نوشته هاي مقدس ، پيشرفت بيشتر آنها به عنوان يك نيروي نظامي است.

شاكرها در بررسي رابطه بين تأثير و نوشته هاي مقدس و دفاع از اين عنصر خاص گفتند كه نقش تخيل كه در دفاع مقدس قرار مي گيرد بسيار مهم است. كه راه گام زدن و افزودن چيزي به تخيل نيست. اين اتفاق وقتي مي افتد كه دفاع مقدس يا به آن اضافه يا كم شود. حال اين س weال بايد از خود بپرسيم كه چه تعهداتي در ربع دايره دفاع از مقدسات بيان شده است؟ به عبارت ديگر ، توجه به آنچه او در دفاع از ورودي مقدسات و كمك به يك داستان خيالي اراده مي كند؟ البته ، چنين رويدادهايي ممكن است در يك فاعل بررسي نشود. از حركات ذهن عميق تر به حقيقت داستان خود ، نامه ها ، آيا عيسي سلاح مقدس در دفاع از متعهد است و آنها آورده است؟ اين مي تواند دفاع مقدس از حقيقت را ببيند. اين ، عليرغم اين واقعيت كه كساني كه بيشتر تحت تأثير فرم نامه اي هستند كه وي براي سياه پوستان نوشت ، به عنوان يك امر مقدس در دفاع از خود شناخته نمي شوند.

وي گفت: “به نظر من ، تجزيه و تحليل تأثير بر ادبيات مقدس و دفاع ، اگر مي تواند بي دقت باشد نشان مي دهد كه در حالي كه ادبيات انقلاب اسلامي ، دفاع از متون مقدس ادبيات انقلاب اسلامي است ، و دوم ، زيرا نه تنها مسئوليت هاي متقابل و دفاتر دفاع مقدس و دفاع ، براي اينكه بتواند رايگان باشد ، دفاعيات دفاع مقدس بين داستانهاي مقدس و دفاعي اسلامي است كه مي تواند شرط انجام يك انقلاب اسلامي صادقانه را كاهش دهد. به نظر مي رسد نامه ها اين باشد كه حمايت از انقلاب اسلامي باعث شده است كه اين همه نامه هاي خدمات مقدس آنها باشد.

شاكرها در پاسخ به سوالي از ادبيات يا شعر دفاع مقدس تحت ادبيات مذهبي قرار گرفته اند يا نه ، من گفتم كه من معتقدم ادبيات داستاني دفاع مقدس ، با اشاره به دفاع از حقايق دين ، ​​تحت ادبيات مذهبي و ادبيات انقلاب اسلامي قرار مي گيرد. . براي شجاعت گفتن اينكه بعضي از مردم در جنگ ويران شده اند و بايد تاكتيك هاي دفاع مقدس را در ادبيات اسكندريه بكار برد. لعنت در هيچ كجاي دستوراتي كه آنها در دفاع پيدا نخواهند كرد و نوعي جهاد فيصل الله ايجاد كرد. اين نه تنها كشنده نيست ، بلكه افقي درخشان است. حتي تعبير جهاد به خاطر بابي به دليل اضطراب است كه فقط مقدسين است. به طور كلي از آئين هاي مقدس حركت دوم دفاع مي كند تا آن را از بين نبرد. و اين ضررها را در آن متحمل شده است ، اما عزم او براي نابودي من و تاريكي وجود دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.