درخواست پرسپوليس از AFC و فيفا

اخبار به روز استان قم را در اين مجله خبري بخوانيد

درخواست پرسپوليس از AFC و فيفا

۱۹ بازديد

طبق گزارش ها شفاف اگرچه در نگاه اول اين قانون به عنوان يك كشور مضر و خطرناك براي فوتبال در نظر گرفته مي شود ، اما برخي از تيم ها از اين طرح سود زيادي برده اند و شايد مهمترين اين تيم ها استقلال و پرسپوليس باشد كه بودجه دولت را اداره نمي كند و …

درخواست پرسپوليس از AFC و فيفا https://rosemag.ir/2021/01/01/درخواست-پرسپوليس-از-afc-و-فيفا/ مجله رز Fri, 01 Jan 2021 01:32:21 0000 مجله ورزشي https://rosemag.ir/2021/01/01/درخواست-پرسپوليس-از-afc-و-فيفا/ طبق گزارش ها شفاف اگرچه در نگاه اول اين قانون به عنوان يك كشور مضر و خطرناك براي فوتبال در نظر گرفته مي شود ، اما برخي از تيم ها از اين طرح سود زيادي برده اند و شايد مهمترين اين تيم ها استقلال و پرسپوليس باشد كه بودجه دولت را اداره نمي كند و …

                                                                                                                                                                                                            پرسپوليس از AFC و FIFA اصرار مي كند

طبق گزارش ها شفاف

اگرچه در نگاه اول اين قانون به عنوان يك كشور مضر و خطرناك براي فوتبال در نظر گرفته مي شود ، اما برخي از تيم ها از اين طرح سود زيادي برده اند و شايد مهمترين اين تيم ها استقلال و پرسپوليس باشد كه بودجه دولت را اداره نمي كند و خصوصي نيست. براي كارهاي شخصي خود ، پرداخت نكردن دستمزد بازيكنان و مربيان ، ميزان بدهي و مشكلات زيادي كه اينها در قانون ايجاد شده است ، به بازارهاي بين المللي پرداخته شود.

تيم به عنوان يك غريبه ، و يك غريبه بازگشت بدهي ها ، ارز ندارد؟

البته يكي از بزرگترين مشكلات بازگشت به اين چند روز گذشته نداشتن درآمد ارزي است و با توجه به نرخ دلار و يورو در كشور و توانايي باشگاه در تبديل ريال به ارز با توجه به قدرت باشگاه بالاتر است و او هزينه هاي اضافي زيادي را براي قرمزها مي گذارد. .

و آنچه بلند شده است ، چه كسي توانسته است بخشي از بدهي هاي ارزي را پرداخت كند و با داشتن ثروت ، بازيكنان را به تيم هاي خارجي منتقل كند ، آنها نمي توانند درآمد بازيكنان را به طوري كه مهدي ترابي و شجاع خليل زاده در ابتداي ترجمه زمان ، به خاطر مديران ، به دليل عدم اشراف در بازيكنان ، از بازيكنان بگيرند. تاريخچه ترجمه بشار رضان قطر بي تجربه ترين است ، بنابراين مي توان پول را به حساب پرسپوليس واريز كرد ، اين بازيكن كه از دست مي رود و بشار را نابود نخواهد كرد ، كه نقش مهمي در رشد و شكوفايي داشته است كه فقط ارزان تر است مقايسه خوب

پرسپوليسي ها مخالف آخرين بدهي هاي ارزي خود هستند و بعد از محاكمه اولين بار منتظر صدور احكام كالدرون و دستيارانش براي موارد بيشتر و جري بنگستون بود و عاملي وجود داشت كه بار ديگر باشگاه را براي ايجاد انتقال ارز به چالش كشيد پنجره را نبند

نامه اي به AFC براي پرداخت بدهي ها

اين با حضور خود در آسيا به آخرين بخشيده شد و از اين طريق براي دريافت پاداش حسن نيت نمي تواند ، از پرسپوليس ، با اين پول ، كه هيچ اميدي براي زندگي در چشم انداز ديگري ندارد ، بيش از اين كه 2 ميليون دلار باشد ، براي حل مشكلات مالي برخي از اينها است. اما اين همچنين جنبه اي است كه شرط اصلي آن اين است كه وزن به راحتي از وزن تحريم هاي اقتصادي تنظيم شده بر خلاف خواست احزاب پارسي حمايت مي كند و من رنج نمي بردم كه اين موارد در حال وقوع است و چه چيزي برداشته مي شود.

اين به اين دليل است كه پرسپوليسي ها قصد دارند مانند هواي برانكو و دستيارانش با پول معامله كنند ، به گفته “روشنفكر” از باشگاه پرسپوليس به زودي نامه اي به AFC ارسال مي شود كه از آنها پول مي خواهد در اين مرحله صرف پرداخت بدهي و كار به بازيكنان و مربيان خارجي كند ، تحريم هاي AFC براي انتقال به جايزه پرسپوليس به هدف خود.

البته ، آنچه كه به موجب آن آنها مي توانند برنجي بودن خود را ثابت كنند ، كه معادل AFC است و نه پولي كه به ريال به خارجي منتقل مي شود ، برداشته مي شود و آنها مايل به ارائه دلايل خود هستند كه ناشي از تجارت با كساني است كه خارج از مرزهاي تحريم هاي همتايان هستند.

چه موقع پول را برداريم و دويديم؟

مسئله ديگر پرسپوليسي هاي آسيايي است كه به دليل خوبي برداشته خواهد شد و در كنفدراسيون فوتبال آسيا گنجانده خواهد شد ، زيرا آنها مجبور نيستند در 3 فوريه با بوديمير حساب كنند و اگر اين كار را انجام دهند ، 3 و پنجره ها بسته است. اين كالاي آينده در نظر گرفته شده است ، به هيچ وجه به وسطي كه از بين مي رود قدرت جديدي نمي بخشد و زماني وجود دارد.
اين مطالعه “روشنفكر” به طور كلي جوايز مسابقات كشورهاي مختلف در كنفدراسيون فوتبال آسيا را كه در كارتن حساب ها سپرده شده است ، مي تواند پايان سال را بدست آورد ، كه بازهم خبر خوبي است.

و به همين دليل ، و اينكه آنها ، براي مشاركت در تعدادي از گونه هاي تخت جمشيد آسيايي ، قطعاً مي توانند تا آخرين روز 3 فوريه پول كسب كنند ، تا به همه بدهند ، كه به دليل او از دليل خارج نمي شود ، تا به طلبكاران كنفدراسيون آسيا رضايت دهد ، او برمي گردد.

افراد بوديمير خود درخواست تخفيف مي كنند

علاوه بر پوست ، شخص بايد به خارجي ارسال كند و براي آن يك دادخواست در پرسپوليسي ها براي AFC بپردازد ، صحبت با بوديمير در سخنگوي خود و طرفدار كساني است كه نمي خواهند ما فكر كنيم كه ممكن است مجبور شود براي تخفيف به كل بازگردد ، اين عادت هاي بد نيست. در اقتصاد كشور بايد بر اساس فشار باشد. البته ، اين اولين كاري است كه Bodimir براي او اتفاق افتاده است ، كه به نظر نمي رسد تخفيف مناسبي براي آينده باشد. اما شايعات توافق نااميدي Bodemir AFC براي ارائه نيمي از درخواست پول بايد توسط بازيكن پشت چشم بازيكن يا پول خود را تأييد شود. مي خواهد ؟!

تحقيق پرسپوليس از فيفا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.