پيشگيري، راه حل اصلي مبارزه با موادمخدر است

اخبار به روز استان قم را در اين مجله خبري بخوانيد

پيشگيري، راه حل اصلي مبارزه با موادمخدر است

۲۸ بازديد

به گزارش شفاف ، دكتر اسكندر مومني وي در نشست “همكاري در هواپيماي ديگر طرفداران زندگي” كه در مقابل وزير فرهنگ و فرهنگ برگزار شد ، گفت: “طي دو سال گذشته ، تحولات خوبي در زمينه همكاري بين دو كشور به ويژه در زمينه پيشگيري از اعتياد و اقدامات بزرگي برداشته شده است.” ارشاد اسلامي. …

پيشگيري، راه حل اصلي مبارزه با موادمخدر است https://rosemag.ir/2021/01/06/پيشگيري،-راه-حل-اصلي-مبارزه-با-موادمخد/ مجله رز Wed, 06 Jan 2021 01:48:32 0000 مجله اجتماعي https://rosemag.ir/2021/01/06/پيشگيري،-راه-حل-اصلي-مبارزه-با-موادمخد/ به گزارش شفاف ، دكتر اسكندر مومني وي در نشست “همكاري در هواپيماي ديگر طرفداران زندگي” كه در مقابل وزير فرهنگ و فرهنگ برگزار شد ، گفت: “طي دو سال گذشته ، تحولات خوبي در زمينه همكاري بين دو كشور به ويژه در زمينه پيشگيري از اعتياد و اقدامات بزرگي برداشته شده است.” ارشاد اسلامي. …

به گزارش شفاف ، دكتر اسكندر مومني وي در نشست “همكاري در هواپيماي ديگر طرفداران زندگي” كه در مقابل وزير فرهنگ و فرهنگ برگزار شد ، گفت: “طي دو سال گذشته ، تحولات خوبي در زمينه همكاري بين دو كشور به ويژه در زمينه پيشگيري از اعتياد و اقدامات بزرگي برداشته شده است.” ارشاد اسلامي.

وي افزود: برنامه ريزي شده است كه سال آينده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي تفاهم نامه همكاري بين ستاد مبارزه با مواد مخدر در زمينه فرهنگي و اعتياد را با ساير سازمان ها و نهادهايي مانند صدا و سيما منعقد كند تا آسيب هاي اجتماعي كاهش يابد. ” براي برنامه هاي هدفمند.

مومني افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر در مناطق سه درمان ، درمان و پيشگيري به برخي از اقدامات كوتاه مدت و ميان مدت تقسيم شده است كه تقريباً كامل شده و زيرساخت ها براي جمع آوري و ساماندهي معتادان متجاهر آماده است. آنها براي سه برابر ايجاد شده اند.

دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: ايجاد اردوگاه ها و بازداشت مراكز گفته شده براي معتادان از ساير فعاليت ها در ستاد. 300 سنجي كه بايد به بيمارستانها بياورند همه ماسك و مشتري هستند كه از طرف آن افراد بازدهي دارند.

مومني ادامه داد: ما در زمينه درمان دستاوردهاي خوبي داشته ايم اما بايد محاكمه شود. متأسفانه ، 80 درصد معتادان به ترميم انسان اعتياد مي كنند. در اين شرايط ، ما با وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي و داروهاي جديدي كه توليد مي شود و معاون علمي رئيس جمهور همكاري مي كنيم همكاري داريم.

وي گفت: “من معتقدم كه راه حل اصلي در مبارزه با مورها و آن برنامه هاي استراتژيك ما در فضا است.” “در زمينه پيشگيري از اعتياد ، به دليل اثربخشي آن ، بايد اقدامات بيشتري براي فرهنگ و ابزار هنري به دليل اثربخشي آن انجام شود.” زياد در اين زمينه نقش موثري دارد. از اين رو ، اقتدار اعتياد در اين زمينه ، حكيمانه است ، تا رهبري وزارت فرهنگ و اسلام را نااميد كند.

دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: “يك نظرسنجي با توجه به كشور مورد نظر انجام شد و نتيجه اين شد كه 90٪ دانش آموزاني كه مدرسه را رها مي كنند از يك نياز اجتماعي مانند اعتياد رنج مي برند كه نگران كننده است. و به طور موثر محتوا توليد مي كنند .

مومني ادامه داد: خانواده ها بايد نسبت به اعتياد حساس باشند. به طوري كه مردم نمي خواهند از آنها استفاده كنند ، ممكن است دارو در دسترس نباشد ، و اين يك روش مهم براي مردان است كه از حق عمومي ، بدن عمومي كار مي كند به طوري كه هر يك از حساسيت ها و پايان آن است.

وي افزود: بايد چندين شخصيت كوتاه و كوتاه ايجاد شود تا وقتي مي شنوند افراد جامعه يا براي اجراي يك شعار و مفهوم پيشگيري از اعتياد بايد در ذهن آنها باشد.

دبيركل تأكيد كرد: تمركز اصلي روي حوزه است و حتي اعتياد و همچنين فعاليت هاي جديد فرهنگي معتادان به چرخه اعتياد اضافه نمي كنند.

با توجه به روش هاي ستاد مبارزه با مواد مخدر ، لحظاتي در پايان ، گفت: “بسياري از هزينه ها از منطقه داخلي مرز با مواد مخدر انجام مي شود ، اما آنها بايد فكر كنند كه اين امر به يك زمينه ويژه پيشگيري و ايمن سازي اعتياد براي هدف قرار دادن دولت و عموم مردم تبديل مي شود.” تا شاهد كاهش آسيب هاي اجتماعي كشور باشيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.